Tjock till smal

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Linda - 1 maj 2012 21:05

Efter en vecka utan träning så kom långhelgen.  Äntligen!  I lördags kom energin åter och jag gick ut och sprang. Orkade inte springa hela 4 km den här gången, i gengäld sprang jag lite snabbare än tidigare.   Första kilometern är jobbig innan man fått in rytmen och flåset. De följande två kilometrarna är sköna, då befinner jag mig i flow, och den sista kilometern är pissjobbig.  Det är då jag tänker "bara lite till, bara lite till".


I lördags investerade jag i lite nya löparkläder. En t-shirt i funktionmaterial som andas, en löparjacka ,

och en långärmad träningströja.  Ni ser på valkarna att det är mycket kvar att gå ner.


 


 

    

Idag joggade jag 2 km till gymmet och körde en del kettlebell övningar med en vän. Hela 1,5 timme var jag på gymmet. Hade ambitionen att  jogga hem, men det var helt uteslutet efter det passet.  Imorgon börjar vardag och jobb igen. 

Nu behöver jag lite hjälp av er läsare.  Jag har 1000 kr i friskvårdsbidrag via jobbet. Jag kan lägga det på träning, behandlingar eller viktminskning.  Eftersom jag redan har gymkort så funderar jag på viktminskning.

Jag kan få ett års medlemskap på Viktklubb.se.

Eller cirka ett halvårs medlemskap på  Viktväktarna.


Eller ett års medlemskap på Matdagboken där jag redan har ett gratiskonto.


Vad har ni för åsikter om dessa?

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards