Tjock till smal

Alla inlägg under december 2012

Av Linda - 7 december 2012 23:32

Nu har jag sedan september haft mer eller mindre träningsförbud. 
Men jag mår inte bättre. Kroppen har förfallit,  jag har ont på vissa ställen som jag inte hade ont under tiden jag tränade.   Jag har blivit rekomenderad att inte träna, göra sådant som gör att jag får feber eller känner mig riktigt sjuk.  Men nu tror jag att jag skiter i detta.  Jag mår dåligt psykiskt, jag mår dåligt fysiskt.

Så länge jag är sjukskriven tror jag att jag ska skita i när/ att jag får feber.  Börja om från början. 5 minuter på crosstrainern + hundpromenader.  Blir jag sjuk dagarn efter så får jag väl ta det. 
Jag vill ju bara må bra, att det ska vara så himla svårt!

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards