Tjock till smal

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Linda - 4 maj 2012 15:14

Känner mig trött och frustrerad. Sist jag tränade var i tisdags. Det känns som om det var en evighet sen.

Idag, fredag var en dag jag skulle sluta tidigt på jobbet.  Jag hade planerat att åka direkt till gymmet.  Men planer har man ju bara för att de ska kunna brytas.   I morse kräktes jag och resterande av dagen har jag haft ont i musklerna, mått illa och haft ont i magen. Jag känner mig så frustrerad!! 


Jag har köpt tre dvd-filmer som jag tänkte köra när jag inte har tid att träna.

     


Jag är något av en Jillian-fan så därför köper jag hennes dvd:er.


Som svar på vad jag ska lägga mina friskvårdspengar så har jag köpt ett abonnemang på Viktklubb.se.  Har en del pengar kvar som jag sparar.  Men först vill jag bara bli frisk. 

Så länge jag har ont i foten eller mår illa så blir det ingen träning.  


Jag hoppas definitivt att jag är frisk imorgon då jag ska på hundkurs.

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards