Tjock till smal

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda - 18 januari 2012 22:04

 

Av Linda - 18 januari 2012 13:37

Jag var ju för första gången på gymmet i måndags. Som livlina då hade jag en kompis som tränar där.  Idag stod jag på egna ben själv.  Jag hade egentligen tänkt att köra spinning ikväll, men det känns som om jag kan tänkas bli sjuk, så ville jag ha träningen avklarad.  Trots att jag var trött, och halsen var skrovlig och raspig så åkte jag iväg till gymmet.


20 min på löpband 10km/h

10 min på roddmaskin


Sedan till min favomaskin;


Hmm...får se om det här funkar. Meningen är att det ska vara ett youtube klipp ovan.  Men funkar det inte så kan ni se maskinen här; http://www.youtube.com/watch?v=i7ZbKGTT8DM


Sedan gick jag till Easyline stationen;



Körde bara en vända för sedan var jag dödsslut. Men jag måste säga att jag känner mig stolt för idag.


Det som är lite konstigt är att när jag tränar som har jag inte ont. Inte ens i armen eller skuldran, och det har jag annars hela tiden. I början var jag helt ensam i hela gymmet.  Det var lite skönt, och jag var helt själv på easyline-stationen.


Jag tänker träna en gång till den här veckan. Om det blir ett pass eller på gymmet vet jag inte än.  Men jag är glad att jag har tagit det här steget.  Just nu tänker jag inte fokusera på viktnedgång eller muskler, bara att det känns bra när jag tränar.

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards