Tjock till smal

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Linda - 8 januari 2012 00:01

Jag var ute med hunden i förmiddags.  Gick lite snabbare än normalt.  Framför allt gick jag längre än normalt.

Jag var ute i en timme och gick 5 km.  Det var härligt väder.  I slutet av promenaden såg jag att han haltade. Hunden hade trampat på en pytteglasbit.  Jag fick ut glasbiten och det blödde inte ens.  Och efter en stund haltade han inte.  Så började han halta när vi kom ut på asfalten igen.  Efter det har han bara fått kissrundor och det är inte många meter han går innan han börjar kissa.  Men han har fortsatt halta vid asfalt och grus. 


Jag tittade på tassen igen och man kunde se ett litet märke där glasbiten satt, men några milimetrar därifrån fanns en liten diskret reva på tassen.  Så jag kan tänka mig att det svider när han går. 


Och själv lyckades jag få mig ett skavsår på ovansidan av stortån!  Och så ont det gör.  Bara jag vickar på stortån så svider det som f-n.  Så både jag och hunden får hålla oss stilla imorgon.

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards