Tjock till smal

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Linda - 5 januari 2012 20:46

Tänkte lägga in en video där Balou lär Mowgli om livet.  Men tekniken fungade inte. 


Jag ska säga rent ut att det här skriver jag med sömnmedel i kroppen.  Jag har nämligen bestämt mig för att somna tidigigt idag.  Jag vaknade och hade fått en smäll på vänstra käken.  Kändes det som.  Jag gick ut och gick en hel timme med Akrio.  Detta gjorde jag med värktabletterna.  Och det funkade bra.  Jag har gått upp lite efter nyår med det kommer jag ta igen. 


Det som är nykommit vad gäller värk och smärta,  Har någon varit med om att det ömmar/känns stelt på högra delen av käken, i området kring örat, ögat? Om jag gnider ihop tänderna gör det ont på ena sidan av käken med inte det andra. Hållit på så i två dagar. Trodde först det var migränkänning men verkar inte så...Självklart huvudvärk vid och under ögat. Känns som om någon typ slagit till mig på vänstra delen av ansiktet. Inte akut ont men ömt, stelt och obehagligt. Och det blir liksom värre och värre.  


Imorgon skall jag göra något världsomvälvande.!   Så vida jag inte är sjuk så ska jag köra ett boxecisepass.  De ni!  Klarar jag det så klarar jag vad som helst.


Goder natt!

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards