Tjock till smal

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Linda - 21 april 2013 17:35

Idag har det varit vår på riktigt!

Det har varit så varmt att jag kunnat gå ute i t-shirt.  Planen var att jag skulle göra någon form av yoga eller pilates idag, men när jag såg hur fint väder det var så ersatte jag den planen med att fixa i trädgården istället. 


Vi har ett växthus som vi inte tagit hand om, och vindruvor som inte beskurits...sedan vi flyttade hit för fem år sedan.  Så idag beskar jag vindruvstammen ganska rejält, och krattade upp en massa torkade löv.  Jag vilade mellan varven men fick en hel del gjort.  Lite för mycket kanske.


Nu bränns det i kroppen.

Jag har "på gränsen-feber" och är väldigt trött.


Imorgon skall jag på anställningsintervju.  Vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag tackade ja till en intervju.  Jag har väl fortfarande inte lärt mig säga "nej tack."


Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards