Tjock till smal

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Linda - 15 augusti 2012 22:25

Jag har börjat den här veckan.  I måndags tränade jag motvilligt rumpa och lår, enligt ett program på min mobil. Kändes men inte tillräckligt.  Idag när jag började känna huvudvärken komma dragandes så hade ett av två val, ett var att ta en tablett och gå och lägga sig.  Två var att gå ner och träna trots värken.  Jag valde nr två.

Jag gick ner till källaren,  körde crosstrainer i 10 minuter.  Jag hade först tänkt köra i 30 minuter men valde om och körde istället 4 set knäböj, splitsquat,  Jag körde hipraise


Hur som haver så vad denna stryrkan jag gjorde ju nogot av det blästa jag gjort hittisl. 

Jag gillar att träna rumpan  och ben,  Och den här gången så kunde jag knappt stå på benen




I morgon så har jag ett a) kettlebellspass eller så  tränar jag över kropp. Vi vår se hur det blir imorgon för mina ben gör ont och bränner.    Men det blir bra.  Snart! 


Men jag har tränat i lördags, och idag......det är bra. Mer än bra.

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards