Tjock till smal

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Linda - 9 augusti 2012 20:05

Fortfarande sjukt här. Ingen direkt feber men matt och svag.  Och början till halsont:(


Jag har ett envetet chipssug idag.  Kan vara för att jag inte orkat äta så mycket.  För att inte falla för suget så tänker jag på vad jag åstadkommit.  Våren 2011 gick jag upp 15 kg på 3 månader.  Sedan gick jag upp ännu mer.  I oktober-november 2011 vägde 99,9 kg.  Jag blundade för vikten, men att nästan ligga på 100 kg. Det var för mycket även för mig. 


Mitt midjemått låg på 110 cm.  Då.


Jag vägrade köpa nått skärp, utan drog in magen för att kunna knäppa skärpet på yttersta hålet.
Det behöver jag inte göra nu.


Jag har minskat 20 cm runt midjan.  Jag märker det inte själv. Tycker fortfarande jag är tjock.  Det är jag ju, men jag kommer aldrig mer bli tjockare än jag är nu.  Och aldrig mer som jag var då.  Hur sjuk och oaktiv jag än blir.  

Min ambition är att så fort jag blir frisk (från febern alltså)  och jag kan börja träna igen, så ska styrketräning bli en större del av träningen.  Så jag kan forma om kroppen.  Men först behöver jag alla piggelin och friskbaciller jag kan få.  

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards