Tjock till smal

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Linda - 17 juni 2012 19:18

De föregående inläggen var övervägande positiva, det här inlägget kommer nog vara övervägande negativt.  I torsdagen och fredagen var värre än normalt.  Spänningsvärken efter helvetesmärtan var värre, yrseln var värre.

I lördags, igår alltså, så var jag utslagen nästan hela dagen.  Jag gjorde ett försök att tvätta köksgolvet men fann mig liggandes på golvet efter en stund. 




Jag var ju hos optikern och där fick jag välja 3 bågar till priset av ett.  Valde två stycken hyfsat diskreta bågar, men sedan två stycken som jag hade svårt att välja mellan.  Så därför får ni hjälpa mig.


 



Par nummer 1 är det paret som min sambo tyckte bäst om, tvåan avskydda han innerligt.  Jag gillar ettan, men även tvåan. De är lite mer synliga, lite mer överhuvudtaget, och jag älskar rött.  Sedan kan jag väl till viss del hålla med om att ettan passar mig lite mer och jag gillar ettans "blingbling" på sidorna.  Vilka tycker ni bäst om?  Jag ska ha bestämt mig tills imorgon.  Och jag känner nästan för att byta bort någon av de två andra jag valt ( som är mannens favoriter) till förmån för nummer 2.  Även om sambon tycker den är avskyvärd.

1;an eller 2;an, vilka bågar ska jag välja?


Kaninburen som jag övertog, kommer säljas.  Jag får hitta ett sätt att nöja mig med de tre djur vi har. För det är 3 underbara djur vi har, och ska vi ha något mer så måste något av djuren bort. Så någon kanin blir det inte.  Man kan inte få allt.


Imorgon blir en spännande dag. Då skall jag köra dottern och hennes kompis till dansen kl 8.45.  Får börja med smärtstillande tidigt.  Hoppas måndagen blir bättre än helgen för helgen har varit jobbig. Faktiskt.

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards