Tjock till smal

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Linda - 13 juli 2012 22:07

Imorgon skall jag åka in till Stockholm och därifrån försöka hitta slutpunkten där vi skall ha vår HDG-slutträff.  Sånt är alltid närvöst.  Men mindre nervöst än jag trott.  Jag känner mig mest nervöst för att jag inte ska hitta dit.

Jag kommer ha hunden med mig och han är en enorm trygghet, då vet jag att jag inte behöver vara rädd om jag mot förmodan skulle svimma. 


På förmiddagen skall jag iväg och handla matsäck,  Kycklingben, och lite sallad blir det tillsammans med frukt och ost.  Hunden ska få ha en massa vatten med sig, sedan  hoppas jag på FINT väder. 


Idag har varit en bra dag, men nu på kvällen har huvudvärken gett sig till känna,, den där dumma sorten.  Så jag har tarit sömntablett och hoppas det verkar snart.


Får jag presentera en ny familjenmedlem Pärlan;



 

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards