Tjock till smal

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Linda - 7 juli 2012 19:36

Jag kan inte bestämma mig för om jag håller på att bli bättre...eller om jag håller på att bli sämre.  Det känns som om jag orkar mer, åtminstone lite mer.  Jag har inte heller svimmat sedan förra söndagen då jag kraschade diskmaskinen.

Jag går mer om dagarna.  Och jag orkar mer.  I perspektiv ganska lite men jämfört med någon vecka sedan så orkar jag mer.


Men nätter och mornar så upplever jag mig som värre.  Smärtan känns värre, eller rättare sagt, den känns mer omfattande.  Förut kändes det mest i huvudet men nu känns det både i huvud och längs ryggraden. 


Imorgon tänkte jag att jag skulle försöka se vad som händer när när jag ökar pulsen genom träning. Med andra ord tänkte jag inviga en av mina träningsdvd;er alternativt köra lite styrka och core på fri hand.


Jag hoppas verkligen det går bra.  Att det kommer kännas bra.  Även om det bara är en kort,kort stund.


 

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards