Tjock till smal

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda - 14 mars 2012 22:12

Jag har inte dött!  Min dator har varit inne på reparation så jag har varit utan dator i tre veckor. Under den tiden har jag hunnit gå ner till 91 kg, jag har hunnit vara sjuk och gå upp i vikt.  Och nu ligger vikten på 92,7 kg igen.


Men nu är det nya tag.  Mina mål som jag skulle hunnit med under feburari månad....de sket sig.  Jag ville hamna under 90 kilos sträcket.  Så blev det inte.  Jag skulle börjat med LCHF,  jag började och insåg att det inte på några sätt gick att kombinera med mitt familjeliv. Och när jag blev sjuk sket sig kosten helt.


Men nu är det nya tag. Jag har anmält mig till en tävling. Gulp!


 

Läs allt om detta här; http://hundragrymmadagar.shapemeup.se/anmalan

Om jag gjort rätt ska ni också kunna klicka på bilden för att komma direkt till tävlingsinformationen.


Min tävlingskategori  är kondition.  Och med tanke på att jag har noll kondition så kan det bara bli bättre. 


Min strategi är som följer;

Promenera en halvmil varje vardag (så länge jag är arbetslös iallafall) 

Och en dag i veckan träna spinning.

Ytterligare en dag i veckan jogga på löpbandet.


Så mina vänner, I am back on track!

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards