Tjock till smal

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda - 19 april 2012 22:19

Jag var hos läkaren idag för att få reda på vad som är fel med armen.  Och det visade sig att jag har tennisarm, eller tennisarmbåge, eller musarm, olika namn för samma tillstånd.   Behandlingen var tydligen....träning.  Träning var också behandlingen för mina överrörliga leder som ibland knixar och hoppar. Att stärka muskulaturen runt lederna. Så jag kommer inte ifrån träningen vare sig jag vill eller inte. 


Efter läkarbesöket gick jag till gymmet. 


Nu har dock fibron slagit till genom att sparka mig på benen, brösten och ryggen.  En alvedon forte och en ipren så hoppas jag att jag somnar inatt. Jag har blivit så trött sedan jag började jobba, men jag har inte lättare att somna för det.

 

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards