Tjock till smal

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linda - 9 april 2012 16:18

Nu skippar jag jantelagen. Fy fan vad jag är bra!!!


Jag har under långfredagen, påskaftonen, påskdagen och idag, annandagen haft ont. Jag har haft spränghuvudvärk. Jag har känt mig sjuk. 


På påskafton gick jag totalt 8 km uppdelat på två rundor.

Påskdagen gick jag 6,1 km, totalt närmare 12 km under hela dagen.

Idag gick jag 7,47 km totalt hittills så har jag gått en mil.


  Jag är så stolt över att jag faktisk gått såpass mycket under några dagar där jag allra helst velat ligga i sängen. 

Blir jag bättre eller sämre av att promenera? Jag tror eller inbillar mig att jag blir bättre. Huvudvärken lindras. Muskel och ledvärken blir åtminstone tillfälligt bättre även om jag får än värre ont när jag kommer hem och musklerna stelnar till.


Jag märker att både jag och hunden blir lite snabbare, och orkar mer.  Även om jag inte verkar bli snabbare, fast det kommer kanske senare.  Idag gick jag sträckan jag hoppas orka jogga i oktober månad. Ett halvår kvar.



Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards