Tjock till smal

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Linda - 3 september 2012 15:54

Igår skrev jag om mina mål och planer de nästa 100 dagarna. 

Men just nu känns det långt härifrån.

Jag är så fruktansvärt trött. Orkar ingenting.  Bara att röra armarna känns jobbigt.   Att gå ut med hunden tar på krafterna.   Och så yr. 


Att tänka känns jobbigt.  Samtidigt är jag 100% säker på att det INTE är någon depression för jag vill.  Jag har en massa "åh, det här vill jag göra"-saker.


Idag är en sådan där härlig dag, men vackert väder, blå himmel och sol.  Och jag vill ut och gå. 

Samtidigt har jag lätt feber.  Jag vill så gärna orka!


Jag ser till att gå minst 3 km om dagen med hunden.  Hunden verkar inte lida av motionsbrist som jag. 


Yrseln har kommit tillbaks med stora mått.   Jag blir när jag ligger still, när jag sitter still.  Jag hoppas att jag snart blir frisk.  Att läkarna kommer på vad som är fel med mig.


Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards