Tjock till smal

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Linda - 28 november 2012 22:21

Förra veckan köpte jag en Kung Fu Massage-krage .


  Det är nog ett av de bästa köpen jag har gjort.  Jag skulle nog vilja påstå att det är så nära en riktig massör man kan komma.  Den tar verkligen i, och tar mer på djupet.  Finns i 10 nivåer, men jag brukar alltid ha den på de högsta nivåerna, de som tar i ordentligt.  Den ser ganska begränsad ut, men man kan banne med använda den nästan hur som helst.


Idag har jag haft en extrem träningsvärk i högra vaden, och den är stenhård.  Det är ju naturligvis inte någon riktig träningsvärk för jag har ju inte tränat vaderna...eller något annat för den delen heller.   Så jag har använt massagekragen.

  Det gör ont  på ett njutningsbart sätt när den sätter igång, och även om inte vaden slappnar av helt så minskar spänningen helt klart.  Och för nackont och huvudvärk är den underbar. 



  Alla massagesitsar kan slänga sig i väggen, och ja...jag har en massagesits också. 

En sådan här:  


Och den är inte alls lika bra/skön.  Det bästa med massagekragen är att den är såpass liten att man kan ta med den om man är ute och reser.  Jag är jätteglad för mitt köp.  Jag kan definitivt rekommendera den!

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards