Tjock till smal

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Linda - 3 oktober 2011 20:53

Det här är ett tråkigt inlägg att behöva skriva. En vecka utan träning.  Förra måndagen var jag ute och gick med hunden. 7 km,  och lyckades få två ordentliga skavsår på insidan av låren.  De har fortfarande inte läkt. Jag kan inte träna. Jag kan inte gå utan att linda om låret. 

Dessutom har jag haft mer ont i kroppen förra veckan än jag haft under ett halvår. Jag har jobbat, och gått ut med hunden, men inget mer.




Kostmässigt så har det falerat helt. Jag har proppat i mig socker och kolhydrater.  Mina fem kilo som jag gick ner under 4 veckor....de gick jag upp under en vecka.




Så nu väger jag 99 kg igen.        För mycket! För mycket! För mycket!


Men jag tänker inte ge upp.  Fast jag får börja om från början igen.  Jag måste ta tag i det här med kosten, som jag tycker är det allra jobbigaste.  Jag avskyr det här med mat. Jag avskyr att laga mat. Jag avskyr att handla mat.


Prio 1 är att mina skavsår läker sig så jag kan komma igång med träningen igen.

Prio 2 är att göra någon form av kostplan så jag inte frestas att ta snabba måltider som mackor och godis.   Idag ska jag deppa.  Imorgon tar jag tag i det här igen. Suck!


 

Presentation


Jag har minskat 11 kg. Min ambition är givetvis att fortsätta minska allra helst 15 kg till, men min kropp motarbetar mig då jag har fibromyalgi, svår huvudvärk, yr och svimmar. Och av någon knepig anledning blir sjuk och får feber av ganska lätt träning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag


Ovido - Quiz & Flashcards